Saturday, February 6, 2010

satu kemajuan



inilah gig paling gempak yang aq penah pergi...kali ni aq mosh gile babi sepanjang event..agak arr..slalunye aq curi2 mosh je..pergh..memang brani betul arr aq..satu kemajuan..hak2

dah abes event, aq sempat arr approach brader ein from second combat..ni first time aq dapat borak ngan die..ni pun satu lagi kemajuan jgak sbab slalu aq tengok die dari jauh je..hak3..aq telah borak2 ngan die pasal vege..

aq: betul ke abg ni vegeterian?

ein: a'ah..memang satu family second combat vegeterian

aq: emm2..saya pun vegeterian jgak bang..hek2

ein: (muke pelik)..haa..bagus laa..bagus untuk kesihatan..

aq: a'ah..vegeterian ni bang terbahagi kepada 2 aspek kebaikan..satu nye memang arr kesihatan..satu lagi agama..kalo nak diikutkan memang dari zaman nabi dulu diorang x bape makan daging sangat(aq plak yang melebih..hak3)

ein: btul arr tuhh...tapi kadang2 orang kita ni tengok kita vegeterian..diorang tengok kita pelik..ade yg cakap salah disisi agama arr..kita wat ni utk kesihatan

aq: betul2..ade yg cakap mcm sami arr(tersengih-sengih aq sambil menyedut air 100plus)

ein: haa..haa

lebih kurang cam tu arr perbualan aq ngan die..tu arr part paling best gig semalam yg aq gi...pastu sempat jgak arr aq  perkenalkan name aq kat die..'taufiq bang(sambil bersalam)'..hak2..die tersenyum aje..suruh aq add die kat facebook..pas tu aq pun blarh..

memang bes..aq x kan lupe kenangan aq dalam gig ni...lepas ni pegi lagi...yeahhh!!!







No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
it is hard to work hard.but it would be harder if you don't work hard

Windows Live Messenger

Search This Blog

Followers