Tuesday, December 8, 2009

MUHAMADTAUFIQ BERLAWAN DENGAN KUASA JAHAT






X GUNANYE SETAN.FUCK U.BANGSAT ARR KO.








semalam aq tidur pkul 1 lbeh n tbe2 aq mimpi aq on the way nk zina ngn sorang pompuan ni. nak kate ni mimpi yang slalu orang laki2 dpt tu pun x jgak.








bnde ni sume mcm dugaan Tuhan kt aq sbab mase aq ngah syok belai2 pompuan tu tbe2 bentuk badan nye berubah n die x nak lpaskan aq. tp aq cakp aq xnak xnak xnak..aq benci ko aq benci ko. menggigil aq di buatnye.








nasib baek ar mase tu aq teringat kt Tuhan. aq ingat yang setan ni takut sgt ngn Tuhan. oleh itu, secara menggigilnye aq pun bace ar alfatihah berulang kali sampai aq jadi tenang.






Alhamdulillah..aq rase aq berjaya menghadapinye..sedar sedar mase tu baru pkul 1.42..aq blum puas nk tdo lg.at the end of the story, aq pun bace ayat Kursi n smbung tdo blek..





cite ni dah lame berlaku sebenarnye.cume aq copy balik drpd blog aq kat myspace.cite ni bukan utk tunjuk2 kekuatan iman aq kat korang tapi utk dijadikan pedoman bahawa setan itu senantiasa mengganggu kite.ingatlah wahai manusia.belajarlah cara mengawal jalan cerita mimpi..hak3


'jangan biarkan hidup anda diselubungi setan zina'


MASYAALLAH

4 comments:

  1. perghh.
    power seyh mimpi ko, kalu aku, aku melayan
    je duh.
    aku harap aku dapat lawan cm ko gak duh.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. aku bace tajuk je dah rse laen mcm dah..ingt ko ade bwat pape ngn setan tu..hahaha..
    bgus2..mmg ko smart ar..

    ReplyDelete
  4. cete smart glerr... kalu buat filem mesti fullhouse... huhu tp gambar 2 x brp kormesial...hiihii...gud try...

    ReplyDelete

About Me

My photo
it is hard to work hard.but it would be harder if you don't work hard

Windows Live Messenger

Search This Blog

Followers